ÁSZF

Jelen Általános Szerződési Feltételek Közzétételének napja: 2019. január. 01.
Hatályba lépésének napja: 2019. január. 08.
Civil szervezetek számára szolgáltatások

Általános Szerződési Feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételekben (továbbiakban: ÁSZF) használt fogalmak

Szolgáltató: Civil Marketing Korlátolt Felelősségű Társaság (Továbbiakban: Kft.) ( Székhely: 1061 Budapest, Jókai Mór tér 10. I.em. I/A, Cégjegyzékszám: 01-09-335355 Fővárosi Törvényszék, mint cégbíróság, adószám: 26617455-2-42 és kelte: 2019.01.07.)

Szolgáltatói Szerződés: A Szolgáltató egyedi szerződése, amely a mellérendelt felek között létre jön a 2015. évi V. törvény – a Polgári törvénykönyv (Továbbiakban: Ptk.) szerint.

Távollévők közötti kereskedelmi szerződés: olyan szóbeli szerződéskötési forma, amely a nem jelen levők között köttetik meg, hanem távollévők között a 2013.évi V. tv. 6:2.§, 6:5.§, 6:63.§ törvény és a Ptk. alapján.

A szerződő másik fél: a szerződésben részt vevő olyan civil szervezet, amely nem minősül természetes személynek és nem vonatkoznak rá a fogyasztóra érvényes jogszabályi rendelkezések.

Fogyasztó: Ptk. 8:1.§ 3. szerint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy

Civil szervezet: a hatályos jogszabályok által megfogalmazott definíció pl.: Alapítvány, Közalapítvány, Egyesület.

Civil szervezetek közzétételi kötelezettsége: 2011. évi CLXXV.tv. VI. Fejezet 11. pont beszámolási szabályok. Beszámoló elemzése: az adott civil szervezet által www.birosag.hu-n pdf. formátumban közzétett- a közzétételi kötelezettségének megfelelően- a hatóság által használni rendelt beszámoló, melyet a Szolgáltató elemez.

Hatályosság: a szerződés életbelépésének a napja az időbeli hatály kezdete.

Érvényesség: a távollévők között kötött kereskedelmi szerződés, amely távbeszélőn (telefonon) keresztül kötődik meg, szóbeli szerződési formában, amikor a felek között létre jön a szerződés megkötésére irányuló konszenzus. Szóbeli formában kötött szerződés tartalmában megegyezik az írásbeli szerződés tartalmi követelményeivel.

Árajánlat: a szolgáltatási szerződést megelőző ajánlat, amely a szolgáltatások árait tartalmazzák.

Szolgáltatások:

Alapdíjas szolgáltatások: megjelenés a www.adomanygyujto.hu oldal kezdőlapján, ami magában foglalja a profi arculat kialakítását egy oldal tartalommal, alapadatok, fényképek, You Tube videok a gyűjtésekre vonatkozó adatok, a kapott támogatások felhasználásának a bemutatása és hírek megjelenése. Továbbá hozzáférés biztosítása a látogatók részére az 1%-os űrlap letöltéséhez, a bankkártyás rendszeren keresztül az adományozás elősegítése. Az alapdíjas megjelenés részét képezi még a segítség nyújtás a szervezet pénzügyi Beszámolóiban (elemzés eredményéről tájékoztatás írásban) illetve a facebook oldalunkon történő megjelenés és a szervezet logojának elhelyezése a weboldalunkon.

Nem alapdíjas szolgáltatások: az alapdíjas szolgáltatásokon felül külön díjazással megrendelhető, olyan szolgáltatás, amely külön erre irányuló megállapodással a szerződés részévé válik. Erre irányuló külön megállapodással szerződésmódosítással vagy egyéb más módon. A Szolgáltató alapdíjas szolgáltatáson felüli szolgáltatása, melyet az alapszerződésben nem nyújt.

  • További adományok biztosítása a Másik fél számára a megjelenésében értékesítésre kerülő bannerekből.
  • Telefonos adománygyűjtés a Másik fél számára valamely tárgyi eszközre vagy a céljai megvalósítására.
  • SMS-es gyűjtés (Vox Pay rendszer segítségével)

Termékhasználati információk II.

A Szolgáltató szolgáltatásainak igénybevétele, szerződéskötés. A Szolgáltató szolgáltatásait – kivéve a mindenki számára elérhető nyilvános információkat – Szolgáltatási szerződéssel rendelkező civil szervezet, mint a Másik Szerződő fél veheti igénybe. Szerződéskötés: A Másik Szerződő fél tudomásul veszi, hogy a szerződéskötésre a távollévők között kötött szerződéskötési szabályok az irányadók és a szerződés szóban köttetik meg. Erről tájékoztatjuk a szerződéskötés végén. A Szolgáltató igény esetén rendelkezésre bocsátja a szerződéskötésről szóló hangfelvételt a Szerződő Másik fél számára. Szolgáltatások Nyilvános, mindenki számára elérhető szolgáltatások Általános
információ a Szolgáltató szolgáltatásairól, valamint segítségnyújtás elektronikus formában és a telefonos ügyfélszolgálat munkatársai által hétköznapokon 9:00-15:00.

Adomány: a www.adomanygyujto.hu honlapon keresztül könnyen lebonyolítható (OTP Bank által nyújtott adományozási rendszer.) Az adomány összege és az adományt kapott civil szervezet neve jól nyomon követhető.

Az 1%-os felajánlás: harmadik személy felajánlók felajánlhatják adójuk 1%-át az adott civil szervezet javára. A Szolgáltató korlátlan 1%-os űrlap letöltését biztosítja harmadik felek részére.

Szolgáltatási szerződés hatálya, megszűnése. A szerződés hatályba lépésének napja az a nap, amikor a Szolgáltató és a Másik Szerződő fél megállapodnak a szerződés megkötésében, azaz azonnal létrejön a felek között. Megszűnik a szerződés a szerződésszerű teljesítéssel, azaz 12. hónap 31. napjával. Továbbá megszűnik a felek közös megegyezésével. Szolgáltatások ellenértéke, megfizetés módja. A szerződésben, forintban meghatározott összeg az ellenérték, amely minden esetben egyben éves egyszeri díj. A díj kiegyenlítése futárszolgálattal és átutalással is történhet a Szolgáltató által meghatározott számlaszámra.

Ügyfelek tájékoztatása: Szerződéskötést megelőző ügyfél-tájékoztatás. A Szolgáltató az ÁSZF-et a Szerződő Másik fél részére a szerződés megkötését megelőzően hozzáférhetővé teszi a Szolgáltató hivatalos honlapján. A Másik Szerződő fél tájékoztatása Általános tájékoztatás. A Szolgáltató a Másik Szerződő fél kérésére a jogviszony fennállása alatt tartós adathordozón bármikor rendelkezésére bocsáthatja a jelen ÁSZF-et, valamint a Szolgáltató internetes honlapjáról közvetlenül bármikor letölthető, hozzáférhető. Reklamáció kezelése, helyesbítés A Szerződő Másik fél az ÁSZF szerint fordulhat panaszaival a Szolgáltatóhoz, illetve élhet reklamációs és jogorvoslati jogával. A Szerződő Másik fél köteles a sérelmezett helyzet megtörténtének felismerésétől számítva haladéktalanul értesíteni a Szolgáltatót a felmerült problémái orvoslása érdekében. Ha az előbbi esetben felróhatóan késlekedett a panasztételi jogának gyakorlásával, akkor a sérelmes helyzet felismerésétől számított 15 napos határidőn túl már úgy kell tekinteni, mintha erről a jogáról lemondott volna. Azaz a hallgatással egyben joglemondással élt. Egyéb rendelkezések. A Szerződő Másik fél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató rendszeren keresztül történő beszélgetést a Szolgáltató számítástechnikai rendszere rögzíti és a jogszabályi rendelkezések figyelembe vételével azt tárolja. A rögzített információkat, adatokat esetleges vita esetében a Szerződő Másik fél és a Szolgáltató egyaránt hitelesnek fogadja el. A Szolgáltató és a Másik szerződő fél között létrejött konszenzusról a hangfelvételt a szerződés időtartama alatt megőrzi. Az ÁSZF hatálya, módosításának szabályai. A jelen ÁSZF-ben foglaltak a közzététel napján lépnek hatályba, ettől kezdődően mind a Szolgáltatóra és mind a Szerződő Másik félre kötelező érvényűek. A Szolgáltató mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a jelen ÁSZF-ben meghatározott kötelezettségének teljesítését tevékenysége körén kívül eső elháríthatatlan, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható körülmény okozta (vis major) és nem volt előre látható, hogy a Szolgáltató a körülményt elkerülje vagy a kárt elhárítsa, vagy más jogszabály vagy nemzetközi jogi dokumentumok zárták ki. A Szolgáltató és a Másik fél között a Szolgáltatási Szerződés fennállása alatt a kapcsolattartás nyelve a magyar. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben, a 2014. március 15. utáni jogviszonyok tekintetében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény az irányadó.

A jelen –egységes szerkezetbe foglalt – ÁSZF 2019. január 07. napján lép hatályba